Redan Torsdag

 
 
Jag tycker verkligen om Paris men den här kylan tar kål på min ork.
Har precis pratat med mamma och när hon säger att de har sommarvärme i Sverige så kan jag inte riktigt glädjas åt er. Jag åkte delvis hit för att få riktigt vårvärme och sol. Inte trodde jag att jag skulle åka ifrån solen till ett grått land. 
Jag vill absolut inte hem jag är bara riktigt dum och vill att ni där hemma också kan ha det lite regning och grått.
 
 
Annars har vi som sagt haft ännu ett besök här (det är mycket nu).
Jag har tagit det lugnt medan grabbarna grus har hållt igång till morgonkvisten. Är lite stolt över mig själv som faktiskt stannade hemma igårkväll när de andra drog ut. Och över min kille som kom hem redan kl 3 :)
Annars hade vi till och med lite sol mellan varven igår. Jag, Oscar och Anté gick på stan och tog depåstopp så fort solen tittade fram, och som tur väl så ligger det runt 20 grader (även om jag gnäller). 
Frammåt 5 fick vi sällskap av 3 andra glada och vi satt länge på Rue Saint Honore och smuttade sincere vin ett tag. Christiné gav oss även en adress där man kan boka bord på restauranger här i Paris och få mellan 40-50% rabatt på menyn. Den kommer att användas flitigt då det blir väldigt många restaurangbesök här nere. Ett bra tips om det är någon som kommer ner. 
 
 
 
 
Vi hade även lite mys "fest" här hemma igår innan de begav sig iväg
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0