J'aime ma vie

 
 
Beslutet att följa med och kolla på Bruce Springsteen var helt rätt.
Även om jag bara hade hört de mest kända låtarna så var det en bra show och de nästan 4h han spelade gick så otroligt fort. Och nu har jag även ändrat uppfattning och tycker han trotts allt att han är bra då jag går och nynnar hans låtar hela tiden. På tal om konserter skickade en vän igår och frågade om jag vill med och kolla på Gyllene Tider. De spelar i Ronneby Brunn när jag är hemma i Sverige och det känns som förutbestämt att jag ska dit då det är rätt nära attt ta sig. Vi har ändå suttit här nere och pratat om hur synd det är att man missar dem eftersom vi befinner oss här i Frankrike. Så mina tio dagar hemma kommer nog bli super, först gyllene tider och sen två dagar efter böjar festivalen i stan :) 
 
Just nu sitter jag hemma och vilar upp mig lite, oscar och grabbarna är kvar på stan och dricker öl vid varje turistatraktion, själv kände jag att jag kunde skippa den sista biten. Tror de kommer hit strax sen får vi se vart det bär av för middag. Thomas & Felix stannar till onsdag men då vi ska till Reims imorgon med Tobias&Caroline så blir det en heldag med dem idag istället.
 
Det ska bli riktigt skönt att komma utanför Paris lite. en liten tågresa iväg så hamnar vi alltså i Champagne. Troligvis blir det lite vinprovningar och vi får se om vi drar och kollar in Möet et Chandons källare om vi hittar dit, det hade varit lite kul. Vi ska iaf ta oss ut och se lite nya vyer, och dricka champagne i Champagne ;) 
 
Jag är dock döförkyld och har knappt någon smak kvar men fuck that :D 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0