Lördag igen

 
 
 
Det har varit riktigt fulla veckor senaste tiden. Förra lördagen var jag och mamma uppe i Sacre Coeur och höll på att få varmeslag. Igår åkte hon tillbaka till Sverige och det är inte alls 28 grader längre, jacka på.
Idag har jag varit en runda på stan när oscar började jobba, måste hitta lite nya kläder. En sak som jag nog aldrig kommer vänja mig vid är att kön till omklädningsrummen är så förbannat långa, 20 min är ingenting att stå och vänta. Och jag blev såå glad när jag kom in i provrummet och såg att jag fått fel storlek på maxi-klänningen, 44 är en aning stort! Kom iaf hem med en blus så får jag testa klänningen en annan gång. 
Nu sitter jag iaf hemma och har klädproblem, Tobbe och vår nya norrman sitter och dricker öl och spelar tvspel och jag måste hitta något passande för utgång. Vädret gör det svårt då man inte har en aning hur mkt man behöver. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0