semester

Helgen och de senaste dagarna har varit helt fantastiska och jag har nog fallit för staden ännu en gång. 
Det är riktig sommar här nere och staden gör sig så mycket bättre.
Det har blivit bland annat utgång och väldingt mycket parkhäng. Så skönt när Caroline är nere också. Det känns nästan som jag också är här på semester då. 
På kvällarna har solnedgångarna varit så oroligt fina och det har varit riktigt varmt på kvällarna.
I lördags när vi gick över en bro vid seine hade de en photoshoot för ett modemagasin och det såg helt magiskt ut med den vackra modellen och solnedgången i bakgrunden. får se om man får se bilden senare kanske. 
 
Nu sitter jag & oscar och väntar på att åka till Charles de Gaulle för att flyga hem till Sverige i några dagar. Han ska upp och fiska i Jämtland & sen Lappland och jag stannar hemma i Karlshamn hos vänner&familj. 
Den är med en aning vemod måste jag säga. jag känner just nu inte alls för att åka härifrån. det kommer självklart bli riktigt kul att komma hem och träffa alla men det kunde vänta lite bara.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0