Jun. 12, 2013

Jag har inte kunnat uppdatera. Nu kom jag på att det var för att jag har haft bilder och internet fungerar inte till det. Illa.
Iaf så har jag inte haft 2 min över att kunna uppdatera lr liknande. Jag har varit sjuk samtidigt som vi har besök och all min ork har gått åt. Jag har hunnit med att både kräka på rest och gator och jag hoppas innerligt det slutar snart. Min mor är även kvar i Paris. Igår förmiddag hade vi en hejdå fika innan jag visade henne till flyget. Dock ringde hon någon timme efter och sa att nästan alla flyg inom Frankrike är inställda och att hon inte kan flyga hem fören tidigast fredag. Så hon får bo hos oss några dagar. Så idag blir det shopping när jag slutat skolan :)
För övrigt har vi teater idag och det är improvisationer och mkt "agerande" framför klassen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0