Mitt Sverige

de första dagarna här hemma kändes lite si sådär och jag längtade lite tillbaka till Paris. Men nu känns det så otroligt skönt att vara hemma i Karlshamn en stund. Framför allt att träffa mina fina vänner som jag har saknat.
I helgen var det lite grillning och husesyn hon en fin vän och såklart kunde jag inte hålla mig borta från &vin där det var livemusik med solen som gick ner över havet.
Det har även blivit en tur ute på landet i mina föräldrars stuga och nu har festivalen börjat i stan.
Igår låg jag och fina Anna vid sjön hela dagen och kvällen spenderades i öltält. Svensk sommar är så otroligt fint och man uppskattar det så mycket mer när man annars befinner sig så lång bort från havet.
Ikväll kommer min Oscar hem från sin fiskeresa i norr. för att ha varit borta från varandra så mycket innan jag flyttade ner till honom i Paris är det kanske lite konstigt att jag har saknat honom så mycket.


Iaf, nu står lillebror och har agerat bartender och en kall god champagnedrink står och väntar att avnjutas i solen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0