äntligen

 
Äntligen vaknade jag med solen i ögonen!
Vi steg upp relativt tidigt alla tre och begav oss iväg för en frukost i parken.
En pain Suedois från boulangeriet och en starbuckskaffe var allt som behövdes.
Vi satt och njöt och jag ångrade att jag tog svarta byxor, but I'm happy.
Efter en lång paus i solen blev det en ännu längre prommenad och efter ett tag hamnade vi i Jardin de Plantes.
Hur mysigt som hellst, dock gick vi aldrig in på "zoot" då vi inte hade så mkt tid kvar innan de skulle till jobbet. 
Så skönt när de börjar fyra då har man hela dagen att hitta på något.
 
Mitt gnäll i veckan har kanske lönat sig även om jag varit jobbig.
Alla bekymmer är borta och jag måste erkänna att jag älskar Paris trotts allt. 
 
Jag sitter i lägenheten med kvällssolen som sipprar in genom de öppna fönsterna och världens bästa Skaburbian Collective i högtalarna.
Den kommer bli en bra kväll. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0