Fredag

Dagarna flyger förbi. Tobias mor har varit här i några dagar och igår kom min mamma hit. Tråkigt nog visste jag inte om jag skulle kunna möta henne på flygplatsen då min mage kapsejsade helt. Det gick iaf bra tillslut och det har varit två dagar då jag har fått kämpa för att stå på benen. Men allt har gått bra och idag tog vi en frukost i parken, en snabbvisit inne på Notre Dame och efter det en tur med båt längs med Seine för att vila benen. Nu sitter vi på en bar mellan hennes hotell och lägenheten för en drink sen kommer både hon och jag slockna som två små barn strax ;) imorgon hoppas jag att kroppen är normal igen då vi ska på nya äventyr.

Annars har sommaren verkligen kommit hit och idag har det varit så varmt så vi mest hållit oss i skuggan. Och härom dagen satt vi ett stort gäng i tuleties och picknickade.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0