allt på en gång

 
Det är en vecka sen jag slutade skolan och tiden flyger fram allt för snabbt. 
När ni alla andra satt ute på midsommar och åt sill och drack snaps satt jag och gjorde avslutningsprov i franska.Det kändes sådär så vi får se hur det gick, jag vill hellst inte anmäla mig till nästa omgång innan jag vet hur det gick på provet.
Annars hade vi midsommarfirande här hemma på natten. Under kvällen var det Fëte de la music på paris gator och östersjö kan ju slänga sig i väggen ;) 
Sen vid 12 drog jag mig ner mot Louvren och mötte upp alla "mina". Vi satt här hemma och åt traditionell svensk midsommarmat och introduserade norrmän o fransmän för vår sill o nubbe. 
En helt otroligt bra kväll.
 
I veckan har vi gjort så otroligt mkt. vi har hittat en sjukt bra undangömd rest, varit ute hela natten till vissa skulle till jobbet, träffat på random människor  och mkt mkt mer. Igår var jag och oscar i La Défense (bilderna) och på kvällen satt vi ute och drack vin och åt ostbricka (paris bästa so far). Ikväll bär det av till Stade de France för att kolla på Bruce Springsteen och ikväll kommer även fina Caroline ner till Paris. Life is good!
 
 
Här hade vi ett kaffestopp
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0