weekend

 
 
Igår testade vi lite nya uteställen för en gångs skull. När vi tog ett glas vin på restaurangen sa de att vi borde dra till Bastille där det skulle vara en bra klubb, dock hamnade vi ändå på Concorans då de var sjukt mkt folk där. De första 15 min spelade de bara Swedish House Mafia, Avicci & Lykke Li, så vi svenskar kände oss lite mer hemma där ;) Dock var det varmt som *** och vi bestämde oss för att testa klubb nr 2. vi åkte taxi tillbaka till Grans Boulevards med världens skönaste taxikille, lärde han lite svenska svärord och tackade för oss. Då vi går förbi REX i stort varje gång vi är ute (och jag varje dag) så fick vi ge det en chans. Men 15 euro i inträde var det inte värt. Jag och Elin röjde lite på dansgolvet när killarna satt och gnällde över stället. Musiken och stämningen kändes lite som att man var tvungen att gå på något för att orka med. 
Kvällen blev iaf bra ändå och idag är jag pigg och glad. har städat lite och håller på att svettas ihjäl. Det är varmt och en aning kvavt i Paris idag. 
Kom även på att det är bara två veckor till vi ska se Bruce Springsteen, så jag var tvungen att lyssna på hans låtar idag. Har gett det nästan en timme och jag anstränger mig för att inte stänga av. Jag tycker inte alls om hans musik :s Kan ju ge bort biljetten då jag har fått den gratis men känns lite dumt att välje att sitta hemma själv istället. Tror konserten inte var så långt härifrån heller så. We will se. 


Kommentarer
Karin

Hahah, gillat inte heller Springsteen. ;) så överskattad!

Svar: ne. hade hellre sett gyllene tider i sommar
Theresa

2013-06-16 @ 22:46:44
URL: http://lovebird.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0